Πιάσαν τα πόστα κοθώνια
Όλα τα ξέρουν, ξεράδια
Κι ήρθανε λέει να μας σώσουν,
Που να μην σώσουνε ποτέ
Γύρω σαΐνια κανάγιες
Τρώνε με δέκα μασέλες
Θέλουν βρεμένη σανίδα
Και τους φερόμαστε κι ευγενικά
Γιάννης Μηλιώκας
Τελικά τα όσα γίνονται στον γιου σι γουαϊ βόις δεν έχουν τελειωμό ούτε έχουν όριο ξευτίλας. Πριν από μερικές ημέρες έγινε η γενική συνέλευση του Ραδιοφωνικού Ομίλου. Εκεί πέσανε κανονικά οι μάσκες. Τα όσα αποκαλύφτηκαν είναι ενδεικτικά. Κατ’ αρχήν η διοικούσα επιτροπή του ομίλου, (η οποία αποτελείται από τα μέλη της διορισμένης από το Δ.Σ. της εταιρίας συντονιστικής του σταθμού, τα οποία εξέλεξαν εαυτόν χωρίς καν να ενημερώσουν τα μέλη του ομίλου, παρακαλώ), ότι ο όμιλος δημιουργήθηκε καθαρά και μόνο για να εξασφαλιστούν πόροι για μηχανήματα του ραδιοσταθμού ( τα οποία δεν αγοράζει η εταιρία λόγω «εξόδων»), και για να προωθήσει τον ραδιοσταθμό μέσα στο πανεπιστήμιο (τζάμπα διαφήμιση της εταιρίας δηλαδή). Ο όμιλος δεν έχει καμία δικαιοδοσία πάνω στις αποφάσεις που παίρνονται από την εταιρία, απλά κάνει μέρος του χαμαλικιού και προσφέρει απλήρωτους υπαλλήλους χωρίς κανένα εργασιακό δικαίωμα (εμ, συγνώμη ήθελα να πω εθελοντές)!
Επίσης μάθαμε ότι το Δ.Σ. παίρνει όλες τις αποφάσεις σε σχέση με το πρόγραμμα του σταθμού χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν τη γνώμη των παραγωγών και ότι τα συμβόλαια βάσει των οποίων προσληφθήκαμε συντάχτηκαν από το Δ.Σ., και το καταστατικό του σταθμού, σε συνδυασμό με τις φωτοτυπίες των συμβολαίων μας θα τα παραλάβουμε οσονούπω μέσω email, πράγμα το οποίο περιμένουμε εδώ και πέντε εβδομάδες(!)
Η δε απόλυση του παραγωγού έγινε επειδή ακούστηκε ότι υπ’ήρχε τσιγάρο στο στούντιο, και επειδή στην ίδια εκπομπή (είναι διαθέσιμο το λινκ παρακάτω) ο παραγωγός είχε το θράσος να πει, εμμέσως πλην σαφώς, ότι έχει γραμμένη τη διοίκηση , τον σταθμό και τους άλλους παραγωγούς λέγοντας «αυτή η εκπομπή είναι πολύ πιθανόν να είναι η τελευταία μου, για αυτό χτυπηθείτε με αυτό το τελευταίο κομμάτι γερά» (μπαρδόν;). Μάλλον του την είχαν στημένη. Ποιος μπορεί να ακούει «τυχαία» μια εκπομπή στις τρεις το πρωί;
Ναι καλά διαβάσατε, στον ραδιοσταθμό κυκλοφορούν χαφιέδες. Χαφιέδες ολκής, εφάμιλλοι της Γκεστάπο και της Τσέκας. Σε μια φάση μάλιστα, η υπεύθυνη προγραμμάτων του σταθμού έβγαλε μπλοκάκι στην αίθουσα, και κατά μία πληροφορία σε αυτό σημείωνε τα ονόματα των παραγωγών και των μελών του ομίλου που έφεραν αντιδράσεις στα όσα έλεγε (λέγοντας ότι σημειώνει τα προβλήματα των παραγωγών, οι πληροφορίες μου όμως λένε άλλα). Τι άλλο να περιμένεις βέβαια, από έναν άνθρωπο που εκπροσωπεί, και καλά, τους παραγωγούς στο Δ.Σ., αλλά είναι δε «εκπρόσωπος» διορισμένος από τον πρόεδρο του σταθμού (τον αντιπρύτανη) (!!!)
Όσο για την απάντηση της στο ερώτημα που τέθηκε εάν θα μπορεί να στηθεί ραδιοσταθμός που να ελέγχεται από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου και να μην λειτουργεί υπό το καθεστώς εταιρίας, αλλά υπό το καθεστώς απλού ομίλου, η απάντηση ήταν η εξής αφοπλιστική
«Είναι πολλά τα λεφτά!»
Τάδε έφη, λίγο πολύ Φαίδη Φαίδωνος, υπεύθυνη προγραμμάτων και συντονίστρια του σταθμού, μπροστά σε ολόκληρη την Γ.Σ. του ομίλου, ενώ είπε ότι εάν θέλουμε μπορούμε να διαλύσουμε τον όμιλο, αλλά το Δ.Σ. του ομίλου (οι αυτοψηφισμένοι ντε!) θα μπορεί να συνεχίσει να τον λειτουργεί, χάρη στα δεκαπέντε (εμφανή και άφαντα) άτομα που έχουν υπογράψει για την δημιουργία του ομίλου.
Δηλαδή ότι και να αποφασίσει η πλειοψηφία, ο όμιλος θα συνεχίσει να παίρνει κονδύλια από την ΦΕΠΑΝ (και συνεπώς κονδύλια που θα πήγαιναν σε άλλους ομίλους), κανονικά και με τον νόμο, και να τα δίνει σε μία εταιρία. Εάν αυτό είχε όνομα θα ονομαζόταν απάτη. Και εάν ο τρόπος λειτουργίας του Δ.Σ. είχε ένα όνομα, θα ονομαζόταν Χούντα. Και όλα αυτά γιατί κάθε υποψία ελευθερίας, μπορεί να «βλάψει την φήμη του πανεπιστημίου». Δηλαδή οι όποιες παρασπονδίες του ραδιοφωνμικού παραγωγού βλάπτουν την φήμη του ραδιοσταθμού και του πανεπιστημίου, γι’ αυτό και εμείς ακολουθούμε μια τακτική τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» μπας και τη διαφυλάξουμε. Λες και η έλλειψη δημοκρατίας μέσα σε οργανωμένες καταστάσεις που διαφημίζονται ως η «νίκη του φοιτητή» δεν είναι ένα τερατώδες ρεζιλίκι. Λες και οι απάτες και τα ψέμματα σε βάρος του φοιτητή δεν είναι ρεζιλίκι.
Σκατά στα μούτρα τους.
Υ.Γ. Πιθανόν να προσέξατε το νέο μου poll. Δεν χάνετε τίποτα να ψηφίσετε, γιατί ίσως το όνομα που να δώσετε να γίνει πιο ενδεικτικό της κατάστασης του ucy voice.
Monday, April 14, 2008
Μα καλά πουτανιές στις πουτάνες; (radio ucy update)
Labels:
ακτιβισμός,
ελευθερια εκφρασης,
κοινωνία,
Κύπρος,
νεύρα,
πανεπιστήμιο
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
10 comments:
bariemai
de bariesai ki esy?
Δούκα καλό θα ήταν ο αντίλογος για την λειτουργία του ucy voice, να λάβει μία πιο οργανωμένη μορφή, δηλαδή να δούμε αρθρογραφία, ή στην φυτοιτική, ή σε ημερήσια κυπριακή εφημερίδα για να μπορέσουν και αυτοί που δεν έχουν επαρκή πληροφόρηση επί του θέματος (στους οποίους συμπεριλαμβάνομαι και εγώ) να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
file duke,
exo diabasei prosektika oti exeis grapsei stis teleutaies 2 anarthseis sou kai ta brisko arketa diaskedastika eidika gia kapoio o opoios den exei kamia sxesi me to radiostathmo.
ofeilo omos na po pos exoun polla psemata.
o omilos dhmiourgithike gia tous foithtes pou theloun na asxolithoun me to radiostathmo. ta opoia kondylia parthoun tha einai gia autous ( p.x. almura, dhmosiografika radiofonakia, diafhmish ton ekpompon tous) opos kai gia tous xazous logous pou pernoun k oi alloi omiloi(auto einai ena allo thema, pio sobaro!)
brisko polu geloio to poll sou afou an akouges to stathmo (para to xalia shma) tha akouges pos akougetai h fonh ton foithton - me kosmio tropo!!!!!! - kai ginontai sxolia gia tous foithtes kai gia tis parataxeis kai gia to prytanh kai gia ola.
aporo giati asxoleisai me to stathmo... afou eisai toso dysaresthmenos, bale kato ena kondyli 100.000 euro kai ftiakse to diko sou stathmo o opoios den tha upokeitai se kanena elegxo! (ektos apo thn arxh radiothleorasis - oi opoio logo grafeiokratias 8a kanoun to ligotero 5 xronia na su dosoun adeia)
kanenas den sthn eixe sthmenh, kai an aporeis giati se edioksan apo to stathmo, rota tous "filous" sou (sth ellhnikh koinothta ton foithton tou ucy) oi opoioi piso apo th plath sou diafonoun mazi sou, eno mprosta su se iperaspizoun (gia na kanoun plaka isos?)
p.s.
den eimai melos tou opoioudhpote sumbouliou (ki ego ta exo ligo xamena m auta) oute tou omilou.
dystyxws h eytyxws, apo th stigmh pou aytoi poy apofasizoun ti einai kosmio kai ti oxi den einai foithtes, tote o radiosta8mos tou panepisthmiou DEN einai h fwnh twn foithtwn.
Apo th stigmh pou sto board tou radiosta8mou oi foithtes "eproswpountai" apo ena atomo to opoio einai DIORISMENO apo thn dioikhsh tou radiosta8mou (antiprytanhs dyo texnikoi, ena melos ths merimnas kai na melos ths FEPAN to opoio EPILEGETAI pali apo aytous), O radiosta8mos DEN einai foithtikos, einai kati allo.
Mporei na akougetai ayto san doulema, alla sthn ousia ayth einai h pragmatikothta, opws thn eida se dyo genikes syneleyseis, kai opws thn akousa sthn dia thlefwnou apolysh mou.
Oso gia tous logous pou apoly8hka, tous akousa apo ton Hlia tou radiofwnikou, o opoios einai melos tou symbouliou, kai den 8a elega oti exoume koinwnikes epafes. Kai apo diaforous Elladhtes filous pou me yperaspisthkan akousa oti ean eixan radiofwniko sta8mo den 8a me proslambanan kan, logw "akompsias" (gia na to pw pio light), omws ekatsan kai ta eipan giati kai h dikia tous 8esh einai eite ena me dyo bhmata apo thn apolysh, eie epeidh blepoun ena megalo tsirwto panw apo to stoma tous.
Kai nai, peftoun piswplates maxairies ston xwro twn Elladhtwn kai exw faei ouk oliges. Alla edw exw logous na pisteyw oti den epese maxairia, exw thn entypwsh pws eimai aytos pou "sfaxthke" gia paradeigmatismo twn allwn.
Oso gia to ti akougetai gia tis paratakseis, 8a sou pw ena pragma. Ean ENAS paragwgos pei kati gia mia drasthriothta ths X paratakshs, prepei amesws na anaferei kai mia drasthriothta ths V paratakshs akoma kai ean h V parataksh apla ta ksinei..........
etsi gia na ksigiomaste
exeis dikio pos den einai foithtikos stathmos kai lupamai pou perase toso kairos kai kaneis den sto eixe pei.
na sou thimiso pos to ucy voice einai panepisthmiakh fonh kai einai kathara tou panepisthmiou. ta paidia edo kai 4 xronia paleuoun na bgoun ston aera giati apla to panepisthmio den ithele na uparxei foithtikos stathmos alla panepisthmiakos.
o logos pou thelei na askei toso elegxo to pan. einai giati oti akougetai on air antanakla sto kuros kai th fhmh tou panepisthmiou kuprou kai oxi ton opoio foithth kathotan piso apo to microphono.
kai polles protoboulies pou eginan htan me agnoia tou dioikhtikou sumbouliou giati den tha proxorousan ta pragmata.
oso gia auto me tis paratakseis, nai etsi lexthike gia na mhn zhtoun ekpompes paidia ton paratakseon pou tha probalan mono ta ths dikhs tous parataksis kai tha uphrxan kontres me alles paratakseis. kanenas den tha enoxleito an kapoios parousiaze mia ekdhlosh mias partaksis mono.
gia thn "apolush" sou ksexases na anafereis pos sou eginan proeidopoihseis (toulaxiston 1)
aou einai panepisthmiakos, tote giati aytodiafhmizetai ws h fwnh toy foithth?
Kai telos pantwn posh fhmh tou ucy na blapsei kati pou eipw8hke stis treis to prwi?
Kai afou einai panepisthmiakh etairia, giati den plhrwnei tous paragwgous? Afou einai panepisthmiakh etairia, giati to panepisthmio den dinei ekeina ta extra kondylia gia th diafhmish?
Ean 8eleis na deis kai mia deyterh apopsh kapoiou pou aomh doyleyei sto radiosta8mo, koita kai sto ucyunzipped.blogspot.com
An kai ypopsiazomai oti eisai aytos pou nomizw kai den pollyxreiazetai na se steilw kata ekei giati sigoura 8a to exeis hdh dei one way or another
"o logos pou thelei na askei toso elegxo to pan. einai giati oti akougetai on air antanakla sto kuros kai th fhmh tou panepisthmiou kuprou kai oxi ton opoio foithth kathotan piso apo to microphono."
"Κύρος" και "φήμη" είναι η λοκγοκρισία και ο έλεγχος? Και εγώ που νόμιζα ότι η δημοκρατία και η ελευθερία της άποψης και του λόγου είναι αυτά που τιμούν "το κύρος" μιας πολιτείας. Πόσο μάλλον σε ένα πανεπιστήμιο, το οποίο δεν πρέπει να είναι παράρτημα δημόσιας υπηρεσίας αλλά μια δεξαμενή λόγου και αντίλογου. Δεν είναι λύκειο το πανεπιστήμιο. Τα πανεπιστήμια δεν είναι μόνο αποστηθισμένες γνώσις καταγραμμένες σε εξεταστικά δοκίμια αλλά και κριτική σκέψη και δράση ελεύθερη, φοιτητική, ΝΕΑΝΙΚΗ.
Θέλω να πιστεύω δηλαδή...
k.ANONYMOUS otan apokthseis onoma tha apokthseis kai fwnh. pros to paron eisai mia miga poy zopyzoynizei anemela krymenh katw apo thn anwnymia ths. alla profanws eisai kai esy allos enas apo toys gnwstoys-agnwstoys xafiedes. H LOGOKRISIA SAS KAI H ANANDREIA SAS DEN THA PERASEI... ANONYMOUS ante me ta koybadakia soy twra se allh paralia, otan bgaleis arxidia ela na milhsoyme
Onisile... xoris plaka me evales se vathies skeyis autokritikhs me ta logia sou. Eime ontos paparas. ena skouliki pou upokofa kai anonima prospatho na upostiri3o thn e3ousia.Enas akoma malakas xoris arxidia, pou an den apokaliyw thn tautothta mou stis epomenes meres oxi mono arxidia den exo, alla sto vrakaki mou kruvo ena trufero mounaki. Nai to gnorizw oti h e3ousia prospathi na pni3ei thn eleutherh fonh tou foitith. Einai logiko. Auth h fwnh kanei kako sthn e3ousia e3alou. Panta tis ekane. Oso kai an leme oti uparxei dhmokratia, ta 2 stratopeda panta eki tha vriskontai. Oi E3ousiaste kai to pneuma tou eleutherou laou. Suxorame pou perno to meros tis e3ousias. H aleithia einai oti se auto to blogaki xriazotane na pw auta pou eipa gia na kratisw isoropeies. Den mporis na peis. an den erxomouna den tha upirxe auth h diamaxi, pou edwse energia sthn eonia auth diamaxh, alla kai trofh gia provlimatismo kai stis 2 pleures.
Tha ithela na gnostopoihsoume kapou auto to blogaki, kurios sthn foititikh koinothta. Etsi gia provlimatismo ton foithton, kai enta3itous ston aionio auton polemo... tha ekane kalo. Aston stelname loipon me ena chain e-mail h kati...
Post a Comment